Wymogi odnośnie cen transferowych - O rachunkowości

Wymogi odnośnie cen transferowych - O rachunkowości ceny transferowe
mę i zmagamy się z dnia na dzień z kwestiami dotyczącymi prowadzenia księgowości, nie jesteśmy zadowoleni ze swoich pracowników w tym dziale, a ponadto bardzo wielkie pieniądze przechodzą nam przez palce, to pomyślmy o tym, by przekazać całą tę biurokrację w ręce profesjonalnego biura rachunkowego, które dobrze będzie wiedziało, co zrobić dalej. Wspaniałą informacją dla wszystkich osób dopiero startujących na rynku jest fakt, że wiele biur rachunkowych oferuje zniżki dla młodych firm! To my sami jesteśmy tutaj szefami, więc podejmijmy dobre dla nas decyzje już teraz.Ceny_transferowe Ceny transferowe w polskim prawie podatkowym- opis z WikipediiW 2000 z inicjatywy Marka Belki, sprawującego ówcześnie funkcję ministra finansów, wdrożono do polskiego prawa podatkowego przepisy dotyczące cen transferowych. Do najistotniejszych aktów prawa regulujących problematykę cen transferowych osób prawnych zaliczane są: Art. 9a nakłada na podatnika obowiązku sporządzania dokumentacji podatkowej w przypadku, gdy wartość transakcji z podmiotami powiązanymi z tym podatnikiem (lub podmiotami mającymi siedzibę w raju podatkowym) przekroczy: Dokumentacja taka powinna obejmować w szczególności określenie funkcji podmiotów uczestniczących w transakcji, podejmowane w związku z tą transakcją ryzyko, jak i aktywa, których transakcja dotyczy, wszystkie przewidywane koszty związane z transakcją, metodę i formę zapłaty oraz oczekiwanych przez podatnika korzyści związanych z transakcją.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferoweKsięgowość, która cieszyNasza firma jest w naszych rękach, dlatego też jeżeli cokolwiek źle w niej działa, to jak najszybciej powinniśmy to zmienić. Nie czekajmy na to, aż będzie gorzej. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z tego, jak funkcjonuje dział naszej księgowości, to przenieśmy go? Jak? Otóż wiele biur rachunkowych chętnie przejmuje prowadzenie spraw księgowych i w szybki oraz rzetelny sposób wywiązuje się z powierzonej pracy. Okazuje się, że przedsiębiorcy, którzy nie muszą opłacać powierzchni na wynajem pod dział księgowy, są bardziej zadowoleni z życia, więcej oszczędzają pieniędzy i nie narzekają na wiecznie niezałatwione kwestie finansowe i nie tylko te. Dołączmy do tegoż grona szczęśliwców i przestańmy narzekać na działanie spraw księgowych w naszej firmie.

© 2019 http://o-rachunkowosci.fizjoterapia.katowice.pl/